maanantai 3. joulukuuta 2012

Maanantaipunnitus

Moi!

Se on taas maanantai ja siis painopäivityksen paikka.

Paino oli tänäaamuna 72,1 kg eli viikontakaisesta miinusta 1,1kg. Eipä olisi uskonut, että nytkin lähti yli kilo kun sitä edellisenä viikkona lähti peräti kolme. On se ihmeellistä tuo nutraus.

Taika on vaan saada pysymään pudotetut kilot poissa! Tänäänkin työkaverini kuittaili minulle, että liian nopeasti on  lähtenyt painoa pois. Tollainen nopea pudotus tulee takaisin korkojen kera, väitti hän. Tämä oli kolmas kerta kun hän sanoi tämän minulle. Aion kyllä tehdä kaikkeni, että tämä kyseinen ei pidä paikkansa minun kohdallani.

Ps. uunituore leipä tuoksuu taivaalliselle! Olen minä kyllä sisua nämä viimeiset viisiviikkoa osoittanut!

Kuva Weheartit.
Kuvassa oleva mekko on tavoitemekkoni (tai siis tuon tyylinen mekko). Ensi viikolla lupaan postata miten mekko istuu minulle. Olen kokeillut sitä kerran, viime torstaina, ja silloin mekko oli todella piukea. Tarkoituksena olisi pukea se päälleni tammikuisella Ruotsin risteilyllä ja juhlia pudotettuja kiloja antaumuksella! Motivoi!!