torstai 23. kesäkuuta 2011

Kiireinen heinäkuu ja laihtumiskehuja

Sain sen työpaikan! Tätä oli syytä juhlia eilen illalla ja avattiinkin kuohuviinipullo. Eiköhän tästä jokin ura pikkuhiljaa urkene.

Aloitan uudessa paikassani 12.7, mutta teen sen rinnalla myös aiempaa työtäni vielä heinäkuun. Töitä tulee olemaan n. 50 tuntia viikossa yhteensä.
 
Lisäksi olemme vielä muuttamassa uuteen asuntoon 9.7 eli hommaa on erittäin paljon yhdelle kuulle. Mutta toisaalta tulee myös rahaakin joten voin hankkia huonekaluja mitä toivoinkin!

Mitä se tietää painonpudotukselle? Toivottavasti hyvää! Tuskin ehdin edes syömään ja fyysistä työtäkin teen kovin paljon. Aion tietenkin pitää karppilinjani tiukasti. Tarvittaessa pähkinät kulkevat mukana.

Tänä aamuna painoin 69.1kg, joten ihmeitä karppiruokavalio ei ole vielä saanut painossani aikaan. Vyötärönympärys tosin oli 70 aamulla, kun se aiemmin oli 73.

Motivoidakseni minua asetan painonpudotustavoitteeksi heinäkuulle 3 kiloa, jolloin painaisin heinäkuun lopulla 65-66kg! Siinäpä tavoitetta minulle!

Tänään kun kävin työpaikallani ja näin erään työkaverini ensimmäistä kertaa 5 kuukauteen ja hän sanoi että tuskin olen 55 kiloinen. Lisäksi hän sanoi että olen kaunis! Tämä motivoi minua entisestään!